duminică, 10 iunie 2012

Frumoasa si Bestia - acum si in colectia mea :)


5 comentarii:

  1. Superbi amandoi. I-ai gasit la noi in tara pe Belle in rochia galbena si pe Bestie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello from Spain: These dolls are very nice. I like the background you chose for the pictures. It seems a story. Keep in touch.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Nu le-am luat de la noi. Mi le-a adus o prietena din Anglia. Acolo colectia a fost prin 2009. Mi-am luat vreo 10 papusi de care nu am nevoie doar ca sa le am pe astea :) Mi-au placut si mie foarte tare.

    Hello Marta. Thank you for passing by! The background it's an old painting. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata cu peisajul ala clasic in spate...parca e desprins din povesti.

    RăspundețiȘtergere